Organisten

De samenzang zal worden begeleid door Gerard en Otto Bijkerk.

Beide organisten zijn al jarenlang actief in hun eigen gemeente en hebben een grote liefde voor het orgelspel. Zij spelen voornamelijk op gevoel en maken daarbij geen gebruik van bladmuziek, wat zorgt voor een natuurlijke en betrokken begeleiding van de samenzang.

Hun passie en muzikaliteit komen op indrukwekkende wijze tot hun recht op het prachtige Bätz-orgel van de Grote Kerk in Gorinchem.